sâmbătă, 25 februarie 2012

Duhul obraznic al homosexualitatii


Dupa cateva  luni, ajung si eu  acasa. Zapada cat vad cu ochii…daca as fi fost copil m-as fi luat la tranta cu ea, dar om mare fiind am preferat sa stau la caldura in casa si  sa ma bucur  de revederea cu cei dragi.
Ajungand asa rar pe acasa si nevrand sa pierd nici sfarsitul de saptamana, care trebuia sa il petrec cu iubitul meu, l-am luat si pe el cu mine. In timp el se distra cu bunica-mea, eu purtam discutii serioase cu mama mea.
Dar de unde venire discutiile contradictrii ? De la Carmen Serban, daca e sau nu e lesbiana. Apoi imi spune ca a fost la un pastor ca sa puna “in fata Domnului” cauza familiei. Ea este pocaita. Bineinteles ca dupa ce ii povesteste despre mine ca sunt gay, pastoral pune “in fata Domnului” cazul meu. Una din “curiozitatile” mamai mele  a fost  daca sunt sau nu  sunt  mantuit. Mno, asta da, oare o  sa fiu chinuit si in Cer de ingerasi cu bustul dezgolit si  muschi bine definiti, iar eu fortat sa stau cu o ingerasa la predici interminabile despre pacatul homosexualitatii??! In fine, la aceasta intrebare ,domnul pastor intreaba daca am fost botezat cu Duhul Sfant ! La penticostali exista si aberatia asta! Se fac seri de staruinta dupa Duhul, de obicei  martea. In impul acestor intalniri, singura activitate e rugaciuna urlata! Adica urlii sau  strigi la Dumnezeu, sa se indure de tine si sa te boteze cu  Duhul! Daca incepi sa bolborosesti in alte limbi, adica daca cel de langa tine nu mai intelege ce spui, interupt de alarma de la telefon, care ii spune ca cineva si-a schimbat statulul pe facebook, dupa ce ti s-a facut rau de atata rugaciune urlata (nu am inteles chestia asta  niciodata(!)de ce trebuie sa urlii la Dumnezeu  ca sa te boteze cu  Duhul? E tare de urechi ? Sau ?!) si bine inteles, daca esti vrednic, daca  ai  facut fapte vrednice, esti botezat cu Duhul Sfant. De unde aceasta abaratie doctrinara? Cred ca de la dialogul care il poarta Isus cu unu din fruntasii Sinagogii, care il intreaba pe Isus ce trebuie facut ca sa intrii in imparatie, iar Isus ii spune ca daca nu se naste din apa si din duh nu  va intra in imparatie. De aici  ,o mie de interpretari!! Corelad acest text cu  limbile de foc din Faptele Apostolilor, cand 120 de ucenici au  vorbit in alte limbi ca dovada a …pocaintei lor se ajunge la stupida concluzie ca trebuie sa vorbesti in limbi, daca vrei sa fi mantuit.

           Nu mai  conteaza ca Isus vroia o schimbare de caracter a omului, adica o transformare a lui, una  “launtrica” nu exterioara, unii penticostali se forteaza sa faca pe placa doctrine  vorbin in “limbi”dar nu  renunta la lux …de exemplu. Dar asta e alta chestie.
Deci, intrebata fiind mama de chestia cu botezu cu  duhul, ea ii spune ca nu, nu am fost botezat. Pastorul ii spune  ca mai am o  sansa.

         Recapitulare. Daca nu ai  fost botezat cu  duhul si  esti penticostal, poti pacatuii cum vrei  tu, ca Domnul e prost si te iarta! Dupa, e naspa! Plus ca nu  exista un termen limita in care tre sa fi botezat…si daca esti  destept nu  starui dupa duh si  pe patul de moarte iti  marturisesti  pacatele, te pocaiesti  tare, tare de tot si, Domnul care e prost si tampit, te crede si  te iarta si  uite  ca ai ajuns in imparatie!

           Deci ne fiind botezat cu  Duhul, am toate sansele sa fiu mantuit, dar numai  cu  post si rugaciune din partea mamei  si  cu  convingere…pentru  ca EU SUNT POSEDAT DE UN DUH, DUHUL HOMOSEXUALITATII, CARE E UN DUH OBRAZINIC!
Si uite cum am ajuns sa fiu un indracit! Si nu  asa, ci posedat de un duh obraznic! 
Nu imi venea sa cred ce auzeam.
Am intrebat-o pe mama daca crede ceea ce ii spusese imbecilul. A plecat ochii in pamant si a tacut. Si tacerea e un raspuns, ma gandeam eu.
Nu o puteam lasa in intuneric, asa ca am deschis focul, la figurat vorbind, incercand sa ii explic ca in primul rand eu nu cred in porcariile alea cu duhuri si dumnezei si in al doilea rand daca vrea raspunsuri la intrebari, sa nu mai umble  la "vrajitori" ca se va trezi cu buzunarele goale si ...nemantuita.

        Acum, daca ar fi sa ma i-au dupa penticostali, sunt posedat de o legiune de draci, legiune, conduasa de dracul obraznic al homosexualitatii, urmat de ce al necredintei in prostii si  superstitii, duhul veacului acestuia (nu stiu care e ,dar tre sa fie ) ...si nu imi mai  vin acum in minte, dar ce conteaza e ca tre sa fiu exorcizat !
Se ofera cineva ?! =))

Niciun comentariu: