vineri, 6 iulie 2012

Cu maimuta idioata la referendum

Agitatie mare la Bucuresti.Dupa ce au ajuns la borcanul cu miere,in urma  alegerile locale,USL-ul se crede invincibil si incearca marea cu degetul .Din punctul meu de vedere,ce se intampla acum in aceasta tara e revoltator!Nu am fost niciodata adeptul lui Traina Basescu.L-am privit cu neincredere,dar cu respect.Nu l-am votat pentru ca nu am fost la vot,dar daca ar fi fost sa merg l-as fi votat pe el .
De ce ? Pentru ca a demonstrat ca poate face ce altii  nu au putut.

Si eu as fi vrut ,la un moment dat,ca Traian Basescu sa plece,dar nu asa !Nu in felul acesta !
Asa cum ziceam,USL ajuns la borcanul cu miere, se i-a la tranta cu ursul,pentru ca ei stiu ca nu o sa il poata savura in tihna daca ii tot sacaie cineva.Ei stiu ca nu vor putea fura atata timp cat nenea Traian ii va trage de maneca amenintandu-i ca va striga in gura mare ca se fura daca nu va primi si el ceva !
Ei mai stiu ca nu vor putea face nimic din ce au promis,ca tara e in criza si mai ales ca ii doare in cot de popor,iar daca nu fac ceva sa i-a puterea cat mai repede,pana la toamna vor piedea bunaciunea de borcan.

Ce e cel mai frustrant e ca odata cu suspendarea "tiranului", mie ca cetatean ,al Romaniei nu imi  va fi mai bine !Ca se schimba Tanda cu Manda intre ei ,atat !
Eu personal nu pot avea incredere intr-o grupare mutant,gen USL,care este alcatuita dintr-un partid de dreapta (PNL) si unu de stanga (PSD) plus PUR-ul lui Voiculescu.E o combinatie imposibila si extrem de volatila .Daca ar invia  Campeanu si ar vedea ce a ajuns PNL-ul ar mai muri odata in chinuri groaznice!
Dar asta e alta poveste .
Intorcandu-ma la Traian Basescu suspendat,nu pot decat sa ma ingrijorez de ziua de maine .
Nu pot sa nu ma gandesc la Adrian Nastase care isi insceneaza sinuciderea impreuna cu Ucu,care intamplator e ministrul de interne,care ministru are o "intuitie extraordinara" si trimite pe seful politiei capitalei  sa impidice odioasa fapta si o ambulanta care sa il salveze pe sinucigas din ghearele ...puscariei (era sa zic ale mortii).Toate astea imi dau senzatia ca astia chiar ne cred maimute idioate .


Abia atunci am inteles pana unde merg tentaculele coruptie .Ministri,sefi de politie,de spitale ajuta un infractor sa scape de bratul ...orb al legii.
Ma intreb , daca nu era Basescu presedinte, ii reusea lui Nastase ?
CU SIGURANTA CA DA!!!
De asta e incomod Basescu si trebuie dat jos !Pe ei ,cei de la USL,ii doare in p**a de mine,de cetateanul care munceste pentru stat 5 luni pe an ,de pomana ,prin plata de taxe si impozite !
E iritant sa ii vezi cum joaca rolul mironositelor justitiare prin parlament,oripilate fiind de lupul rapitor care s-a dat la lins ..miere .
E scandalos sa constati ca criza e doar a poporului, iar prosperitatea e destinata exclusiv "ciocoilor" de guvernanti.
Din pacate din toata povestea asta tot eu ,in postura de cetatean al acestei tari,voi pierde.

Cert e ca o sa merg la referendum si am sa votez impotriva suspendarii lui Traina Basescu.De ce ?
Pentru ca NOI l-am pus acolo pentru 5(cinci) ani !Si in ultima perioanda chiar nu a  vazut vreun motiv sa fie suspendat,mai ales dupa alegeri.Poate doar pentru ca s-a lasat tranformat in carpa de sters pe jos.Si vreau sa le arat ca maimuta idioata mai si gandeste ...cateodata .

Un comentariu:

Anonim spunea...

Salutare! Nu inteleg de ce un vot impotriva lui Basescu TREBUIE sa fie un vot pentru USL... Eu ma gandeam sa aleg "da" pentru ca ar fi primul pas in curatarea scenei politice romanesti. Apoi, urmeaza USL :) (cat mai repede, sper!)