joi, 24 noiembrie 2011

Exercitiu de imaginatie

Eram in drum spre munca  ,ascultand muzica in  casti .Lume mohorata ,zgribulita aproape inghetata .In sufletul meu  e cald ,insa ,intotdeauna cand  e muzica in preajma .De cele mai multe ori ma las purtat de linia melodica  a cantecului ,ignorand  versurile si mesajul piesei.
Ei bine ,azi dimineata ceva  mi-a atras atentia ,nu  stiu ce ,dar acel ceva m-a  facut atent  la versuri .
Canta VH 2 melodia  "Daca n-ai iubii".E o piesa veche pe care am auzit-o de nenumarate ori ,dar nu am surprins  mesajul niciodata ,pana azi .
Ascultati-o si  faceti un exercitiu de imaginatie .
Imagineaza-ti  ca  de maine dimineata iubirea ta va fi interzisa  !
Ca de maine dimineata nu mai  ai voie sa iti  saruti iubita/iubitul pe  strada.
Imagineaza-ti ca de maine poti  fi batut/a pentru simplu motiv ca indraznesti  sa iti tii  de mana iubirea .
Imagineaza-ti ca de maine statul nu iti recunoaste certificatul de casatorie !
Imagineaza-ti  ca de maine nu vei  mai  putea lasa mostenire bunurile castigate in doi ,de tine si iubirea ta.Daca se intampla nenorocirea sa mori ,rudele tale vor  mostenii totul ,iar ea va fi lasata in drum .
Imagineaza-ti ca de maine va trebui sa iti  acunzi sentimentele fata de  iubirea ta in public .
Imagineaza-ti  ca poti fi  dat afara de  la munca ,daca sefii afla ca iubesti  ,iar  iubirea ta tocmai  a fost  interzisa prin lege.
Ce lume ar fi ,aceea lume pentru tine ?
Ai putea trai ,te-ai putea adapta ?Ai putea sa iti  tragi o masca  pe fata ?
Acea  lume ,este lumea in care traiesc eu  zi  de zi  !
Cineva ca tine ,a decis ca iubirea mea nu  e valabila ,iar daca nu e valabila trebuie interzisa !
Cineva  a decis ca eu  sunt pervers ,din simplu fapt ca iubesc un barbat!
Cineva crede ca poate sa treaca cu buldozerul prin viata  mea ,sa taie cu lama esenta fiintei mele si sa imi poreunceasca  sa traiesc crezand in iubire .

Inainte sa ma judeci ,imagineaza-ti  ,un minut, ca iubirea ta de maine va fi interzisa .

2 comentarii:

Liviu spunea...

Fără cuvinte, fără comentarii. :|

kasir denis spunea...

la postarea asta nu mai imi trebuie imaginatie...
Sa nu ne intrebam de ce....
iubirea noastra oricum nu-i legala
si-nchisi ca fluturi-n sertar
sa mai lasam doar visele sa zboare...
sa ma iubesti...sa te iubesc...