joi, 9 septembrie 2010

Nu uita

Dupa lupte infernala cu tot felul de erori ,uite ca apuc si eu intr-un tarziu sa fac si postarea asta ...
Nu a iesit cum am vrut eu,de ce ar iesii ?Dar important e ca a iesit :))
Luptandu-ma cu ceasurile tarzii din noapte ,la salvarea proiectului video ,am uitat sa salvez si subtitrarea pe clip...S-a salvat undeva . . .in calculator...promit sa o caut si sa postez si subtitrarea...dar textul e facil si la indemana oricui,totcmai de aia m-am obosit sa conbin variantele piesei.Sun doua ,una in engleza ,alta in spaniola.Clipul era cu varianta frantuzeasca ,mi-am permis sa inlocuiesc partile cantate in franceaza cu cele in spaniola .
Ce a iesit vedeti si voi mai jos.
E o piesa veche sper sa va placa .
Apoi no...piesa ca piesa,da tipu!!!!!! E bestial;))







Aici si varianta originala . . . poate unii o preferati in frantuzeste....:P



Niciun comentariu: