sâmbătă, 16 octombrie 2010

Specificare


In urma unui val de critici cu privire la postarea anterioara, ma simnt obligat sa revin cu cateva specificatii.
Postarea mea facea referire ,in mare parte,la acea categorie de "cretini",pardon, crestini care sarbatoaresc doar pentru ca e sarbatoare ,fara a stii ceea ce sarbatoresc.
Vroiam sa scot in evidenta gandirea perversa a unor oameni politici ,care pentru as mentine influenta si puterea nascocesc sfinti si sfinte facatoare de minuni a caror origini se pierd in negura timpului,
Vroiam sa imi expun un punct de vedere referitor la "oamenii lui Dumnezeu" care au transformat casa lui Dumnezeu intr-o pestere de profitori ,de talhari de fiare fara scrupule care speculeaza frica oamenilor de moarte si suferinta .
Imi cer scuze pentru limbajul "colorat",dar asta sunt eu ,cateodata alb spre negru de un gri intunecat alteori colorat in toate culorile curcubeului.
E doar un punct de vedere care exclude toti prietenii mei pe care ii apreciez pentru ceea ce au facut pentru mine ;mi-au dat sa mananc ,m-au ocrotit sub acoperisul lor ,mi-au purtat de grija.
Specific ca inca cred in existenta unei categorii de oameni sinceri ,adevarati Sfinti .Ii cunosc pentru ca mi-au fost aproape cu un sfat ,o vorba buna si o cana cu apa .
Datorita staruintelor lor, neintrerupte,in Biserici si Manastiri ,astazi noi profanii mai putem privii in sus ,nadajduind la salvarea divina .

Niciun comentariu: