joi, 8 octombrie 2009

God Tv

Eram acasa ,si butonam telecomanda plictisit.La un moment dat dau de un logo : GOD Tv . Interesant imi spun .Curios din fire, raman cateva minute sa vad ce se intampla .


In sfarsit i-a si Dumnezeu initiativa si isi deschide televiziune ,si nu asa ,o retea intreaga si inca una comerciala!No amu,te poti pune cu Dumnezeu Atotputernic care vorbeste , unuia din UK prin intermediul Duhului Sfant si ii porunceste sa deschida televiziunea care va schimba fata bisericii in lume?! Cu siguranta ca nu .


 La sfarsitul acela de saptamana ,cand m-am inpotmolit eu in God tv ,faceau "fatii" un fel de teledon ,faierii din toata lume donau bani ,ca no, dara nu fapte de caritate . Azi mi-am amintit si imi zic ,hai sa vad cat o fi aduant astia de la telodon. intru pe situl lor :www.god.tv si ....nimic .Nici macr o vorba.Am gasit totusi ceva . Un loc unde ,de exemplu poti dona niste bani ...



Iar daca ai facut deja donatia ,de ce nu intri si tu intr-un grup de rugaciune ? Costa doar intre 5 si 25 de lire sterline,asta in functie de cat timp vrei sa te rogi ...

Daca totusi poti posta o cerere de rugaciune gratis,poti intra si in magazinul lui Dumnezeu ,unde preturile sunt ...cam piparate .Oare ,pe masura proprietarului ?

Nu stiu ,ma intreb ,pana unde poate merge tupeul unora si naivitatea altora ?
E clar ca God tv nu are nimic cu Dumnezeu ,e doar o masina de facut bani . Dumnezeu nu e bancher sau capitalist ,El nu are magazine in proprietate .



Bagati bine la cap ce spune Dumnezeu prin Ioan ,apostalul:"fiindca atat de mult a iubit Dumnezeu lumea ,ca a dat pe singurul Lui fiu ,sa moara ca ORICINE crede in El sa nu moara ,ci sa aiba viata vesnica ."

E trist cand constati ca Dumnezeu e confiscat de avari ,laudarosi ,hrapareti si afaceristi ,doar pentru a fi vandut fraierilor . Tezirea sau maine va fi prea tarziu .

Niciun comentariu: