marți, 6 septembrie 2011

Schengen


Din categoria "eu nu am cu nimeni nimic ,dar mă enervează" intervin
şi pe marginea subiectului spaţiului Schengen.
Cică Germania ,Olanda şi câteva ...alte "sclifosite"nu ne vor .
Stau şi mă întreb ,aşa ca un ignorant ,de ce oare ?
Să fie vinovat valul de rromi care a invadat Europa ,în ultimii ani ?
Era acuzată România că nu are programe sociale să îi educe,no,
spălaţi-va pe cap cu ei ...că noi am tot încercat .E foarte uşor să
le dai 300 de euro să dispară.Dar ,şti tiganu tot ţigan.Îşi cheltuie
banii şi se întoarce din nou de unde a căpătat .
Nu vreau să par rasist ,dar vedeţi ,sunt român(cu un singur "R")şi
ca toţi romanii m-am născut cu discriminarea în sânge.Aşa am fost învăţat
la şcoală ,în anturaj ,familie .
Acum suntem miraţi că Europa nu ne vrea şi se căieşte amarnic că ne-a lasă
în ograda-i prea departe şi prea devreme .
Noi ,românii ne considerăm şmecheri ,avem rezolvare pentru orice ...
Dacă vrem să avansam pe plan peofesional avem două opţiuni :
1) ori apelăm la rude ,neamuri,cunoştinţe
2)ori pupăm în cur şefii ori prestam"sevicii" intime.
Performanţa nu are ce caută în promovabilitatea unui român simplu ,dacă este
performant în ceea ce face .De asta merge cum merger.Nu-i bai că tipul/a
e incompetent ,e neam cu şefu/a ,sau se fute cu el/ea,asta contează.
Pe lângă că pe plan economic nu o ducem roz deloc..uite că nici pe plan
social nu stăm mov .
Discriminarea ,rasism,xenofobism,iredentism,homofobie...toate caracterizează
romanul de zi cu zi .
O singură postare pe un site despre gay şi abundă comentarii de genu:
"să-i spânzurăm ,să-i ducem pe o insulă,sodoma şi gomora,n-am nimic cu ei ,dar
la ei acasă ,etc"
E greu să descri România cu toate contrastele ei ,dar dacă ar fi să o descriu
în două cuvinte aş spune : de vânzare!
Pentru că pe lângă mizeria în care colcăie societatea ,avem şi o clasa politica "extraordinar"de buna la ciordit ,corupta si mincinoasa.Si uite cum vrem sa intram
gratis ,acolo unde alţii au muncit cu preţul sângelui .
E clar ,de ce ei nu ne vor. Fiecare dintre noi ştim care
este adevrul .
E timpul sa lasam prejudecăţile la oparte si sa ne construim viitorul
fără idei preconcepute .E timpul sa urmam exemplul Olandei ,Germaniei ,
nordice,Belgiei ,Spaniei ,Portugaliei abia apoi îndrăznim
batem la uşile lor .

Niciun comentariu: