duminică, 26 septembrie 2010

Universul la un clik distanta

O mare pasiune a mea e astronomia .Si acum ,om in toata firea ma, opresc si admir cerul instelat inchipuindu-mi imensitatea ce ne sta ATARNATA DEASUPRA CAPULUI .E extraordinar de incitant pentru mine sa recunosc stele ,planete si chiar intraga galaxie pe bolta inegrita de lipsa soarelui .
Intamplator ,vagabondand in Centrul de Software am descoperit la categoria stiinta o aplicatie interesanta .Scurt intitulata "Stellarium".
Efectiv am ramas cu gura cascata .Puteam sa explorez aproape fiecare coltisor al Universului cu un singur clic,no nu chiar cu unu ,important e si mausul :))
Interesant e ca atunci cand se da clik pe un obiectiv in stanga sus sunt oferite detalii .
Am facut o caprura de ecran sa va edificati si voi si cine stie poate ca pasionatii o sa doreasca sa calatoreasca la mii si zeci de mii de ani lumina doar cu o simpla tastatura si un maus.Calatorie placuta ! Cine ma prinde din urma ?:P