joi, 1 decembrie 2011

De ce,eu,nu iubesc Romania

E 1 Decembrie .
E ziua nationala a Romaniei .Televiziunile abunda de  mesaje de mandrie ca ar trebui sa fim mandri ca sunem romani .=))
De ce ar trebui sa iubesc tara care ma discrimineaza ?Tara care imi i-a banii,ma impoziteaza pana la sange si imi neaga dreptul de a exista ! Tara care adopta,tacit!!!!!,o lege care  da dreptul unui sistem juridic corupt sa mutileaza o persoana umana,prin castrare chimica !Tara care da dreptul de a ucide,din lipsa de proiecte viabile si mai ales din cauza coruptiei la toate  nivelele,a cainilor  comunitari!Tara care ma pune sa dau mai mult de jumatate din venitul meu,castigat prin sudoare,pentru sustinerea unui aparat de stat corup si supraaglomerat,iar cand  am nevoie de asistenta medicala,in calitate de asigurat,trebuie sa platesc pana si  banalele fase !!!
O tara in care senatorii si deputatii vin in fata cu  declaratii homofobe,incitatnd la  ura si  discriminare!
Refuz sa iubesc aceasta tara in care anafalbetismul i-a proportii alarmante   ! E normal ,domnii acestia ne vor prosti si inculti !Vor sa ne stapaneasca,sa ne transforme in sclavi pe plantatiile lor !
Refuz sa iubesc o tara in care un km de autostrada costa dublu fata de un km de autostrada executat in Coatia ,de catre aceeasi firma care executa lucrarile in Romania ,normal ,diferenta e in buzunarele coruptilor care ne conduc .
NU iubesc Romania din simplu fapt ca MI-E RUSINE ca sunt roman ! Mi-e rusine  de stramosii nostrii care si-au lasat propriile interese deoparte si  si-au varsat sangele pentru un ideal numit ROMANIA! Mi-e rusine ca sunt  roman,cand ma gandesc la Mircea cel Batran, Mihai Viteazu sau Stefan cel Mare,conducatori destoinici care au  aparat aceste pamanturi cu pret de sange !
Mi-e  rusine in fata generatiilor viitoare   care ma vor  privi cu  dispret pentru ca am permis unor astfel de viermi sa ne suga vlaga ,sa ne devoreze si  sa ne desfiinteze ca natiune !
Mi-e rusine  ca ne dam de pomana avutiile nationale pe mana strainilor pentru un pumn arginti .
Din pacate,mi-e rusine de mine insumi, pentru  am permis transformarea ei in tarfa oportunistilor,am permis violarea  ei in toate  felurile si am participat prin nepasare,la caderea unei eroine,a unei tari  care s-a incapatanat  sa existe de-a lungul mileniilor .


3 comentarii:

kasir denis spunea...

Tara nu este apartul de stat...actual!
Tara sunt oamenii...si sunt multi romani buni si frumosi.
Poate actualii guvernanti asta isi doresc sa ne fie rusine...si uite mie nu imi e rusine deloc cu atat mai mult nu mie rusine de stramosii mei!

LunaSerene spunea...

Nu puteam sa o zic mai bine! Cel mai tare post de 1 decembrie de pana acum!

adi spunea...

Da,Kasir,ai dreptate.Asa e !Dar tara ,cine e pana la urma ? Nu noi toti care o formma ?Faptul ca e frumoasa ?E extraordinar de frumoasa !E Bogata ?Indiscutabil !!!! Dar oamenii ? Asta e Romania care nu o suport !
Si dintre oameni,doar o parte,acea parte care ne cred proti pe noi ceilalti.Iubesc un roman si in iubesc cu toata fiina mea .Da,ar fi un motiv pentru care as putea iubi Romania,faptul ca te iubesc pe tine .