duminică, 26 decembrie 2010

Maine e luni,o alta zi din calendar

Trecu si Craciunul.Pentru cateva zile intru in cotidian ,adica,munca munca si iar munca.
Sunt venit de acasa ,inca sub aburul feeric al sarbatorilor petrecute la tara unde copiii inca mai colinda din porti in porti ,unde cei mari le urmeaza exemplu in a doua zi .
Mese imbelsugate,pline cu fripturi ,carnati,cozonac ,prazituri, toate stropite cu vin si mult Pepsi :)).
A fost un Craciun sarac,totusi, in care am simntit lipsa rugamintilor prietenilor de a merge la colindat.
Daca anii trecutim-a luau cu forta ,anul acesta nu a mai fost cine sa faca acest lucru.Unii in tari straine ,altii s-au casatorit ,alti pur si simplu nu au mai dat nici-un semn de viata .
Am simntit lipsa aventurilor nebunesti cand mergeam 20 inghesuiti intr-o amarata de Dacie precum si groaza citita pe fata gazdelor cand deschideau usa si vedeau atata puhoi de om ,intrebandu-se cum vor servii atat-amar de om.Imi amintesc cum ne inghesuiam in camere devenite neincapatoare ,asezati unii in barate altora(nu stiu cum de nimeream tot in baratele unui carliontat,o frumusete de baiata :D ,care intotdeauna beia din paharul meu :P )
A fost atunci ... anii trecuti ...acum a trecut .
Singur la televizor ,cu parintii a fost un Craciun perfect ,era timpul sa l-il dedic lor,celor ce mi-au dat viata .
Acum in Cluj imi doresc sa fiu din nou acasa,cu ei .
Maine e luni ,o alta zi din calendar ,o alta fila rupta care imi aminteste ca ma apropi de clipa care o sa imi aminteasca ca am imbatranit cu inca un an .


Niciun comentariu: