duminică, 9 februarie 2014

Început de an

          Inceput de an, din care a trecut o luna  si cateva zile. Un an care l-am inceput greu, sub semnul instabilitatii , ce-i drept generata de mine. E anul in care am facut  35 de ani, ani pe care inca nu ii simt.
Nu am mai scris de ceva vreme (postarea anterioara e una mai veghe care reflecta starea mea din acea zi )demotivat de o mica ...(hai sa ii zic) depresie.

         Am inceput anul cu presiuni asupra relatie mele, asupra iubitului meu, presiuni care au facut sa apara crevase adanci peste care niciunul din noi nu mai vroia sa construiasca punti!
Imi doream libertate, am avut acceasta libertate care, la un moment dat, m-a facut sa ma uit in oglinda la propria-mi figura, privindu-ma ca pe un stain, fiindu-mi rusine sa ma uit in proprii ochi!

Priveam acea curva ordinara si o certam. Ma certam ca pe ultimul prostituat!

"Asta vrei?! Chiar asta vrei?! Sa fii curva tuturor? Sa se goleasca pe tine, in tine, sa te salute doar cand sunt "horny"? Sa-ti spuna "ce bine arati, cat de mult imi placi, incep sa ma indragostesc de tine" sperand ca nu le vezi adevarata motivatie ...bucata de carne dilatata de sub șliț?

Uitasem cum e lumea asta gay, cat de ... ar trebui sa fiu civilizat si sa folosesc un limbaj uzual ..ca de ..sunt in spatiu public, dar cum poti sa vorbesti civilizat despre ..gay? E un non sens!

Dispretuiam acea imagine reflectata in oglinda puțind a bere si transpiratie! Dispretuiam ceea ce am ales sa fiu: liber! Liber sa ma tavalesc in mocirla celor care vor doar sa mai bifeze o casuta in dreptul altui fraier!


Nu pot decat sa imi cer iertare iubitului meu, implorandu-l sa imi ierte momentul de senilitate si sa nu ma judece prea aspru!

Privesc cu greata acele momente de ratacire, zdrobindu-mi mintea de peretii constiintei intrebandu-ma mereu : "cum ai putut fii atat de naiv ?!"





Niciun comentariu: